Welcome to Little Sunshine . Do Follow here . Thank you. +Follow | Dashboard
//Life Is Awesome





Holiday With Family ♥
Monday 26 December 2011 | 08:31 | 0 comments
Hi ! Tadi kan Sarah pergi JB *Johor Bahru* Okay , tujuan nak pergi sana nak jalan jalan , and nak pergi JPO *Johor Premium Outlets* :) Tapi , JAM ! OMG ! Lepas tu , pergi jelah ANGSANA :D Dekat angsana kan , kita tak beli pape pun . Jalan jalan je . ;) Takde yang BEST :( Ade rezeki tauuuu , dah malam tu pergi JPO pulak . BEST gilalah , Yeah , aku ni amik gambar aku je . BURUK sikit >< Sorry , nanti lah aku masukkan :p Dapat sehelai JACKET warna kelabu tu . Cantik weh , percaya lah . Beli dekat GUESS :) Guess what's the prize ? Okay , RM132.30 hengget , amik kau ! Hahah , tapi mak aku bagi sebab cantik lah kan ? ^^ Ade lah satu bag tu nak beli dekat FOSSIL tapi RM400.00 hengget ! Itu lagilah amboi ! :p Mak & Ayah bagi aje tapi....Aku ni rasa MAHAL sangat lah :/ So , i decided too buy the jacket :) COMEL gila jacket tu *itejakunkejapboleh?* okay , FIRST TIME pergi JPO tu macam JAKUN je -..- Kan sama macam SHOPPING MALL yang lain cuma dia ade BEST sikit . Yeah , takde kekurangannya lah weh . Tapi ade yg murah ade yang mahal >< Mase dekat JPO tu belakangnya ade PLAYGROUND , aku tak main lah -,- Dah darjah 4 weh -..- Takkan nak main bende bende tu lagi ? Okay , lepas tu pergi ESPRIT ;D Tapi nak cari baju dekat situ cumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa takde LONG SLEEVE :/ So pergi GUESS beli jelah JACKET tu , sekali sbelah GUESS tu ade kedai nama ape entah -..- BANYAK BAJU LONG SLEEVE , Tapi malas lah nak beli , minat dengan SCARF yang sangkut dkt leher tu tapi tak beli , rasa bazir je ;) So , beli jelah JACKET satu tu , haa apa ni abang aku masa tu pergi LACOSTE OUTLET , ade baju die berkenan , cost RM7162.00 , tak percaya kan ? Mahal sangat weh , langsung abang aku malas nak beli -,-' So , nak dekat balik tu , pergi FOOD COURT ;D Tak jadi makan , terus balik , balik aku on COMPUTER . -,-' Lepas tu TIDUR lah -,- Haha. Dah , aku pun dah penat , so bye bye .

Sincerely ,
Sarah Husna ...

Older Post | Newer Post